Saturday, July 25, 2009

irriterende tenningsmønster

Det er muligens ikke så uvanlig som jeg innbiller meg at det er, men det er svært få av mennesker jeg møter som jeg tenner sexuellt på.

Det er skjeldent, uavhengig av kjønn og ikke avhengig av det jeg annser som estetisk pent utseendet. Jeg tenner visst på personlighet, og det burde jeg kanskje bare være glad for. Det kan jo potensiellt spare meg for mye sikling etter folk jeg egentlig ikke passer sammen med.

Av og til plager det meg at det er så sjeldent. I perioder kan jeg føle meg helt asexuell og lure på om det er noe fryktelig galt med meg. Men så treffer jeg den eller den personen igjen som jeg har tennt på før og følelsen er like sterk som den var tidligere. Viss jeg virkelig tenner på personlighet er dette kanskje ikke så rart, med tanke på hvor skjeldent det er en treffer folk man virkelig klikker med og får instant "god venn kjemi" med.

I tidligere stadier av livet har jeg hatt et litt utsvevende sexualliv med mye one night stands og sånn, men det var ikke alltid jeg tente på folkene jeg dro med meg hjem. Jeg tror det var mer settingen som gjorde det i de tilfellene, for jeg jeg kunne jo som regel ikke bli kvitt dem fort nok etterpå.

Så etter at jeg sverget at jeg heretter bare skulle ha sex med personer jeg likte utover mitt eget behov for tilfredsstillese har det i grunnen blitt ekstremt lite sex. Og det begynner å plage meg litt, for sex er jo en utrolig digg. Jeg er nesten fristet til å bare dra ut på byen og ligge litt rundt for å bli kvitt kløen, men jeg har fått litt avsmak på den greia, jeg tror ikke det ville føltes like bra nå som det gjorde før.

Oh well

Jeg er glad jeg ikke tenner på alle nakne kvinnekropper, for da ville jeg jo fått problemer nå som den superpene venninna mi sprader halvnaken rundt meg og leter etter klær til å gå ut på byen med :P

Merkelige lille klitoris, hva er det du egentlig er ute etter? Nå håper jeg snart jeg treffer ei jente jeg liker snart som ikke a. er opptatt b. er hetrofil c. skal flytte til sverige om ei uke...

No comments: