Thursday, February 14, 2008

Photo boot og sinsstemninger

Jeg har en tendens til å ta særdeles mange bilder av meg selv med photo boot, gjør ikke alle mac'ere det? I alle fall, det blir en del random uttrykk ut av det, jeg tror faktisk ikke jeg har eneste bilde der jeg bare sitter og smiler og ser normal ut. Normal... heh... Vel uansett. På noen av bildene jeg tar har jeg glemt hva det var som fikk frem uttrykket. På bildet nedenfor, tror jeg at jeg er irritert på meg selv fordi jeg leser ulovlig nedlastede tegneserier på internet i stedet for å rydde rommet/få meg jobb/få meg et liv/vaske av sminken fra i forrigårs...



Pluss at jeg er litt glad i meg selv fordi jeg er så utrolig surrete og håpløs. Tro det eller ei, jeg synes jeg er litt søt på dette bildet, men så har jeg jo altid hatt litt rar smak...

No comments: