Wednesday, February 13, 2008

Oi...

Har vært litt stille her de siste månedene, men kommer krypende tilbake.

Har vel vært litt stille generelt i livet, prøvd å finne ut hva jeg egentlig vil her, med livet mener jeg. Jeg blir 26 i år alt etter hvem jeg spør er livet allerede over eller bare så vidt begynt, jeg hører vel egentlig ikke så mye på de folka, jeg hører desto mer på det rastløse hjertet mitt som er lei av å pisse rundt uten å bestemme seg.

Jeg har sluttet i jobben min, etter litt over en måned med sykmelding. Jeg har kastet meg på to fag på UIO etter at jeg fant ut at jeg mangler 30 sudiepoeng for å få lån, snart er det bare 10 igjen og så er den døren oppe igjen.

Jeg har tørket støvet av kameraet og bestemt meg for å gjøre et forsøk på å overleve som frilans fotograf. Litt murky hvordan man gjør det egentlig, men jeg har registrert firma og gjort et oppdrag for en kompis. Går jeg på trynet, så går jeg på trynet, men hvis jeg ikke strekker på vingene snart kommer de til å råtne av og falle i stykker.

Har fremdeles deppedager, men arbeidet med 8.marskomiteen holder meg i nakken, gleder meg til dagen, til å stå med parolen og se flyers på trykk som jeg har designa.

Jeg vet ikke helt hva det er jeg driver på med, men det, det går sikkert bra.

1 comment:

Anonymous said...

Godt å se deg tilbake!
Jeg heier på frilans-fotografering og gleder meg til 8. mars selv ^-^